Trött.com

Precis kommit utifrån duschen och sitter i soffan, kommer snart byta den mot sängen. Det tar hårt efter en festhelg att jobba till 16 sen rätt till träning efter det. Men skönt är det när man är så nöjd i kroppen och känner att man har gjort något bra för sig själv. Nu jäklar, detta är mitt typ femte gymkort och ställe och denna gången ska det fan hålla längre än ett par månader! Jag och My får peppa varandra! 
Imorgon är det jobb till 16 igen så håller jag lite påskledigt tillsammans med min sambo, ska bli såååå mysigt och förhoppningsvis får vi lite gjort här i huset också, som typ sätta upp gardiner haha, helt glömt bort det. 
Köss till er alla och nattinatt kl 20! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0