Snart ett år sedan

Hej allesammans! 
Nu var det nästan på 1 år sedan jag bloggade så kände att det var på tiden, haha. Tror nog inte det är många som tittar in här längre, så det är mest för mig egen skull. 
Igår firade vi min bästaste väns födelsedag här hemma. Vi överraskade henne med en födelsedagsmiddag här hemma som hon inte hade en aning om, sen badade vi i jacuzzin, drack vin och hade det så trevligt som bara vi kan. ❤️ kvällen avslutades med dans på olearys. 

Idag ringde Stefan Pålsson och sa till ålen att han hade mat (räkmackor, landgång, lax, spätta osv) över och att vi skulle komma och hämta.. Jo det var ju inte lite mat vi fick, så Fredric och My med barn kom över och vi åt. Sen resten ska vi äta här på fredag då vi tänkte fira påsk tillsammans, måla och rulla ägg och sen bada när barnen förhoppningsvis somnar :) 

Så nu har jag bloggat lite, hoppas jag kan hålla detta uppe 👍 
Köss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0