Häljarp

Hej igen! 
Kanske ska ta och berätta för alla mina hundratals läsare att jag numera bor i häljarp. I ett hus som jag älskar, där är en del som ska fixas med tiden för att det ska vara så som jag vill ha det men huvudsaken är att jag som sagt älskar det! Och William också tydligen, för han säger typ varje dag "jag vill vara hemma heeeeela dagen" haha. Och ålen har fått sitt älskade utomhus spa så han älskar också huset ;) 

Just nu jobbar jag i regnrusket 👎 ända till kl 16. Sen blir det träning med My,  fjärde gången på en vecka. Nu jäklar ska vi bli fita :) 

Nej nu kommer snart min dubbelbemannare, köss på er! 


Älskar mitt vardagsrum som nu sakta men säkert börjar likna något 👏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0