William 2 år

Kan inte fatta att idag för två års sedan ganska så exakt på tiden så fick jag min första värk där hemma i sängen och efter 11-12 timmar hemma och i bilen med djävulsk smärta kom vi in på förlossningen och en halvtimme efter det var världens bästa påg ute.. Tiden går så fort!! grattis min underbara stora lilla älskling ☺😍❤🎈💝👑🎁🎈

Idag började vi dagen med att jag sjöng för William (stackars honom) och gav honom frukost på sängen i form av chokladpudding också fick han såklart två paketer.

Vid 9,30 ska vi befinna oss på lilla dag och natt som William börjar på nästa vecka. Som tur är så är det ju samma gård som han går på nu, så dom hjälper mig med inskolningen och det lär inte bli så stor förändring för honom. Jag behöver verkligen hjälp även på kvällar, helger och nätter och är väldigt glad för att ha fått plats där efter inte ens 3 månader i kö, vet vissa som har fått stå i över ett år. Så det är jag glad för :)

Ikväll ska vi ha kalas här hemma för släkten plus Alexandra och Katie (sista gången jag träffar dom innan dom åker tillbaka till Grekland) :(
Så innan ikväll ska det lagas mat, städa och fixas, pjuh! Får göra det mesta när William nannar.

Ha en bra dag för det ska vi ❤


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja tänk va tiden går, känns inte så länge sen vi var på väg till förlossningen. Grattis till min fina påg:)

2014-01-08 @ 08:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0