Hey Ho

Just nu är William på dagis. Första gången jag lämnar honom på lilla dag och natt. Han brydde sig inte ett dugg när jag skulle gå, kändes ju sådär haha. Nej men när jag har lämnat honom på solstugan så gråter han alltid. Här som sagt sket han fullständigt i mig, så uppenbarligen trivs han redan som fisken i vattnet. Där är så mysigt och familjärt, blir ju som ett andra hem för barnen som går där med tanke på att det är ett dygnet runt dagis. Kul också att dom stora och små är tillsammans.
Fick höra att folk t.om stått i kö där i över 4 år!! Åh silken tur vi har haft 👍😄
Ska hämta hem honom igen kl 12 och då ska han vila middag sen ska vi köra ut till My och company i häljarp för att umgås med dom.

Have a nice day alla!
Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0