2 år på riktigt

Nu kl 20.49 blev William 2 år! Just nu sitter jag på en stol brevid hans säng och väntar på att han ska somna, fick några tårar precis när jag tänkte tillbaka vad det var som hände för 2 år sedan. Jag födde världens bästa son och fick upp honom på mitt bröst, silken sjukt underbar känsla, man har iaf gjort något bra här i livet ❤

Kalaset blev väldigt lyckat. Alla uppskattade maten. Det blev massvis med busande med William och Katie. Det hela avslutades med dans och teater, haha. Och som vanligt hade jag själv huvudrollen, synd och säga att man inte har sitt barnasinne kvar. :)

Alexandra och Katie sover över här ikväll, så när w har lyckats somna ska jag gå ut och hålla kväll med min fina vän. Åh kommer sakna henne sååå mycket, alltid lika jobbig när hon åker tillbaka :( men förhoppningsvis så blir det en resa dit även denna sommar!

Imorgon är det dags för jobb och dagis.

Tack mina fina familj och alla för denna fantastiska dag!

Köss!

https://cdn3.cdnme.se/1040369/7-3/pic_52cdaf6e88e59d8939cc3583.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/1040369/7-3/pic_52cdaf709606ee120c1e66f4.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0