Kärlek!

Alltså åh vad jag älskar min son!
Är barnfri denna helg och ikväll har jag och Sabina haft myskväll här hemma med mat (entrecote, fint ska det vara) och idol.
Tänkte gå in på Williams rum och kolla till honom som vanligt men kom på att han inte är där :( saknar han som tusan och det är sjukt hur mycket kärlek man kan känna, innan man skaffar barn så kan man inte förstå det, tror dom flesta mammor håller med mig. Finns ingen bättre känsla än kärleken man känner när man kollar på sitt barn!
Ja en liten kärleksförklaring såhär på fredagskvällen.
Nu har Sabina dratt och jag ska fortsätta titta på pojken i randig pyjamas. Ska dock inte sticka under stolen med att det ska bli skönt med sovmorgon, kan inte minnas sist det hände.

Sov gott, köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0