Onsdag

Hallå kära vänner och alla som jag känner

Sitter as we speak i min soffa William sover och jag har nästan precis kommit hem från jobb, efter att ha vabbat sedan i torsdags så det var faktiskt najs att få jobba lite och inte torka bebis bajs hela tiden ;) har precis ätit kasseler pastasalladen från igår till frukost/lunch.. Återigen är det det hyfsat nyttiga livet som gäller så man kan se någorlunda normal ut i Grekland (åh bara 2,5 vecka kvar!!!) ikväll ska jag hör och häpna träna Step up med Felicia på träningsverket, ska bli intressant att se hur det går! :) pjuh, kommer svettas som en gris!

Hur mår William då?
Jodå, det börjar nog bli bättre. Förutom att han inatt vaknade hur många ggr som helst och var otröstlig, antar att det är magkramper eller ont i öronen.. Så svårt att veta när dom inte kan prata. Men förhoppningsvis kan han kanske gå på dagis på fredag iaf.. 👍

Ha en bra dag i solen. Puss å köss

(William har fotat sig själv, snyggt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0