Nejmen

Hej bloggen!

Igår var vi lediga, detta firade William med att lägga av den största spyan jag någonsin sett och som grädde på moset hade han sketit ner sig totalt. Nu under natten hade han nästan 40 grader i temp och idag har han än så länge producerat 4 riktiga diarré blöjor. Min stackars lilla bebis. Det enda positiva med det här är att han myser med en som bara den, vilket annars är väldigt sällsynt så det får man ta till vara på! :)

Ikväll spelar min bror och hans band i teaterparken istan. Planen är att vi ska se det men det beror såklart på hur William mår. Kan iofs vara skönt för honom att ligga och mysa i vagnen. Har ju sagt till en del utav mina vänner att dom ska gå dit så kanske lite konstigt om inte vi dyker upp då, haha.

Nu ska vi mysa vidare. Köss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0