Väla med mysis

Idag skippade jag och my öppna förskolan och åkte istället till väla. Där köpte jag fina polaren & pyret ytterkläder till William som hans pappa så snällt betalade, så nu kan han också vara fin, torr och varm när han börjar på dagis. (förskola, förlåt jennie;) han köpte även ett par skor till sig själv som är bra för honom nu när han går/springer rundor, vilket han gör hela tiden, han har helt lagt krypandet på hyllan👍 så nu är han fit for fight. Han har nämligen fått dagisplats på bronsängen (typ där vid gullstrand) vi tackade nej till lek och lär för att det var för långt borta också ger dom oss en plats som nästan är lika långt borta! Alltså dom människorna (människan) som sköter placeringarna har jag inte mycket över för. Men jag får helt enkelt cykla som en dåre och vänta på tills där dyker upp en plats i närheten. Så den 4:e april börjar han skolas in.

Och ja William är sjuk, genom förkyld och feber.. Därför passade en tur på väla bra dag så fick han mysa i vagnen mellan provningarna.

Lägger ut en bild eller två på sakerna sen. Puss och köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0