Myskväll

Nu har My och Alexander precis lämnat mig, tanken var att dom skulle sova här men Alexander är förkyld och lär ha en jobbig natt. Jag ska upp och jobba imorgonbitti och sover då gärna hela natten. William är hos ålen så lär inte bli störd utav honom, ska bli skönt ;)

Vi har iaf haft en mysig tjejkväll. Ätit tacopaj med tzatziki och grekisk sallad, inte helt fel. Jag blev dock jävligt mätt så mitt hemmakvällar godis har jag typ inte rört ännu. Vi har "kollat" på Let's dance, men som vanligt blev det mest snack och lite tvtittande. Mysig kväll med min fjällis! :)

Nu ska jag titta lite på tv sen lär jag somna som en stock.

God natt, köss!

https://cdn3.cdnme.se/1040369/7-3/pic_51561184ddf2b31fb5c07ca0.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0