Lördagmorgon

Godmorgon på er alla där ute!

Gården, jobbade på kopparängens servicehus till 12.30. Sen fick jag morfars bil och körde ut till asmundtorp där ålis och min lilla älskling befann sig. Sen körde vi in för lite ärenden istan, hämtade bla mitt paket från ellos, woho! Fixade lite här hemma med inredningen och sen var det dags för middag. Laxkotlett med ungsrostade rotfrukter stod på menyn. 👍

Idag, som vanligt är det dags för babysim, jag har bara kollat på dom två senaste gångerna (jobb och röda veckan) så det ska bli extra skoj idag för jag ska bada med honom. Han har varit gnällig dom två senaste gångerna, hoppas det berodde på att mamma inte var där i vattnet med honom.. Det lär vi ju märka idag ;)

Ikväll, ska vi grilla ute i asmundtorp tillsammans med några vänner, kolla på melodifestivals finalen och kanske bada i utomhusjacuzzin. Fint! :)

Imorgon är det dags för jobb igen..

Köss på er

Kolla min sötnos, här e han ca 7 månader 😍❤😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0