Godkväll

Som sagt så blev det inget jobb idag, men förutom att jag är i behov utav pengarna så klagar jag inte för hade en fin dag.

Först gick jag, mamma och w ner istan. Tog med oss vars en latte och gick till teaterparken, det blev ett snabbt besök.. Finns inte så mycket där som intresserar William ännu. Så vi gick till öppna förskola istället, massa lek och sångstunden hann vi med.
Sen på eftermiddagen cyklade jag och w hem till Sabina för att umgås med dom och Hanna.

Var hemma lagom till 18 och då var w så trött efter en fartfylld dag. Så han fick somna en halvtimme tidigare än vanligt.

Nu håller jag kväll i soffan, började precis en film som jag väl lär se 10 minuter av innan jag somnar. Ögonen går i kors trött.

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0