:(

Åh är alldeles för upprörd för att sova, varför kan livet inte bara vara lätt och bekymmersfritt alltid? Vi människor ska göra det så mycket svårare än vad det behöver vara.

Jag vill bara leva ett underbart liv med min son, visa han världen, lära honom saker, se honom växa upp och bli den bästa han kan bli. Se till så att han är lycklig varje dag!

Det är mitt mål här i livet.
Ska sluta försöka låta saker påverka mig negativt och fokusera på det positiva i mitt liv. Vänner - familj och framförallt William! <3

Men det är inte så lätt alltid.
Nej nu får jag nog äta en knäckemacka åt tidig middag för att jag trodde jag skulle somna innan 21, det sket sig så nu blev jag hungrig. Fan också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, att det ska vara så jävla svårt!! <3

2013-03-28 @ 21:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0