Hej på er

Då var det en ny vecka igen. Har haft en riktigt bra helg. Felicia fyllde år igår så detta firade vi i lördags hemma hos henne. Då blev en rolig fest med både killar och tjejer för en gång skull, haha. Sen drog vi ner istan, där träffade jag min bror och Sofia så fixade in dom på Tages. Där var Sabina också så dansade mest med dom och hade det allmänt skoj! :)

Bakissöndagen spenderades med födelsedagsgrisen och Lollo med pizza från Rhodos. Sen fick jag hem min lilla plutt som hade varit hos sin pappa. Jag och Lollo gick en hyfsat lång runda med vagnen. Sen somnade jag gott till despan som vanligt.

Idag ska jag jobba kväll, så börjar först 15,45. Min farmor kommer hit och passar William. Har bestämt att jag ska sätta upp William på lilla dag och natt, säkert mega lång kö. Annars kommer jag aldrig kunna jobba som jag vill..

Ha en fin dag, hörs. Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0