Hej hej hej

Kan börja med att berätta för er vad jag gjorde i helgen.

Fredags, jobbade till 16 sen var det dags för grillfest hos Alex i häljarp med några från högstadiet. Alex hade gjort det så fint och bra till oss. Vi hade en mycket trevlig kväll med kubb, drinkar och spel som avslutades istan.

Lördag, på dagen hängde jag istan med Lollo, Viktor och sävström först på 261 sen lunch på speakers. Och på kvällen hade jag och William myskväll här hemma.

Har jobbat måndag och tisdag och ska jobba ikväll också, är glad för mitt jobb. Men imorgon är jag ledig och det ska faktiskt bli skönt.

Än så länge idag har jag och w hunnit med att tvätta tvätt och oss själva. Nu har vi precis kommit hem från en tur på stan med danne och Hugo. Där blev det lek i teaterparken och frukost som vi köpte med oss.. Mycket trevligt.
Ikväll kommer mamma hit och passar william medan hans mamma tjänar in pengar.

Snart karneval!

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0