Godmorgom

Idag känner jag att jag har gott om tid till att blogga.

Dagarna går i ett.
Gårdagen började med jobb till 13, sen cyklade jag och hämtade William på dagis, hem snabbt för att byta om och packa strandväskan, handlade med pastasallad och sen spenderades resten utav eftermiddagen på halvmånen med bad, sol och lek. Störigt med den jävla sanden bara som man får överallt! Sen blev det middag på speakers uteservering, varmrökt lax, mums!

Idag är jag ledig och är hemma hos mamma i helsingborg, blir inget solande idag inte. Sen till helgen ska det bli dåligt väder :( är så sugen på att åka utomlands!!!! Någon som känner för att bjuda så är det heeelt OK ;)

Hörs kanske senare, köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0