1,5 år

Imorgon blir min lilla kille 18 månader och 2 veckor. Jag har sagt det innan men säger det igen, som tiden springer iväg. Jag försöker verkligen ta vara på varje dag med honom, vi har iaf gott om egentid :p

Tänk att får 1,5 år sedan så var han en lite bebis som inte kunde göra något i princip, då behövde han ens hjälp till precis allting. Nu går han, springer, äter, leker, kör bil, dansar, pratar (hans morfar säger att han har mundiarre) haha, undra vart han har fått det ifrån? Sin mormor tror jag ;)
Ord som han säger ganska ofta och bra:
Titta, mamma, pappa, där, ankor, bil, boll, Hampus, tå, där, oj, bebbi, så, bappe, aj, nej, hej, hej då, vovve, min

Ja det är dom jag kommer på, bra att skriva upp så man har koll senare i livet.

Åh hur kan man älska en annan människa så mycket så att det gör ont i en? Nej nu ska jag sluta vara så sentimental.

Solen skiner och vi får väl försöka komma på något roligt att göra idag.

Ha en bra dag, köss från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0