Nämen hej

Kom på att William inte har varit ute sedan i lördags, haha. Insnöade? Jag var iaf ute igår, mamma var här så jag lånade hennes bil och storhandlade på cg. William har levt på burkmat och jag på färdigrätter sen vi flyttade hit nästan på, haha. Så kände att nu är det dags för denna mamma att börja laga mat till oss. Igår blev det Tacos som mot förmodan mitt lilla matvrak inte var så förtjust i.. Konstigt nog.

Idag ska vi iaf till öppna förskolan och William ska få frisk luft :) sen blir det givetvis en fika efteråt med My, Sabina, Alexander och Milo.

Skulle vilja köpa en pulka till w, någon som vet var man kan få tag i en sådan till dom små? :)

Köss på er!

William på sin gungelefant, först ledsen sedan blev lillmesen faktisk glad!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1040369/images/2013/pic_50f51a8be087c37020848848.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Sussi

Det var kanske därför han ville ha sin jacka o följa med mig ut;)

2013-01-15 @ 11:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0