Måndag

Då var det månad igen och ännu en helg har gått. För vår del har det dock inte hänt så mycket som vanligt.

Fredag, fikade med My och lina på dagen. Hade morfars bil hela helgen så då blev det storhandling på cg, jag, William och alla andra i landskrona kändes det som. Sen var vi bara henne och jag lagade en jävligt god middag om jag får säga det själv :)

Lördag, williams första babysim lektion stod på schemat. Han bölade lite grann emellanåt, haha. Oväntat? Men han tyckte också att det var roligt, lär väl förhoppningsvis bara gå bättre och bättre. Sen spenderades resten utav dagen och kvällen hemma i vår ensamhet, jag la mig i sängen vid 19.30 efter w hade somnat och kollade på em film sen somnade jag också gott.

Söndag, vi var bara hemma, inget roligt väder att gå ut i direkt.

Känner mig inte så positiv som ni kanske märker men kände mig tvungen till att blogga. Varför vet jag egentligen inte? Idag kommer iaf mamma med bullar så vi får lite sällskap. Tror William börjar bli trött på mig, haha. Jag blir iaf aldrig trött på honom, konstigt nog. Fast att han har vaknat 511 ggr inatt känns det som. Nu leker han fint så mamma kan slappa lite på soffan innan dagen och allt vad det innebär börjar på riktigt. Jag älskar dig så min lilla plutt, du är mitt liv!

Puss, köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0