Helgen

Kan hålla mer er om att det har varit dålig update i helgen. Så nu kör vi väl ett litet indianrace;

Fredag, jag och William lånade morfars bil och körde till Ekeby. Där lagade jag mat till alla och hade en myskväll, mina ögon började dock gå i kors innan kl 22 så blev tidigt i säng för min del. Skönt!

Lördag, spenderade dagen i Ekeby med bullfrukost, lunch och manikyr såklart. På kvällen firade vi Danne på speakers med god mat och dricka. Kvällen avslutades på gröna lyktan, första och sista gången? Haha.

Söndag, bakissöndag vilket innebär, mys, william, lek, Tacos, bingolotto, cola, lite mer mys, Felicia, måp. :)

Köss

Gissa vems Buttcrack?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0