Happy birthday

Till min lilla söta älskade pojke som idag fyller ett helt år! Din mamma älskar dig mest utav allt.

Nu sitter jag och Lollo i vars en ende i soffan. Kalaset är avklarat. Mamma har varit här hela dagen och hjälpt till med diverse förberedelser. På menyn stod det lasagne, sallad, vitlöksbröd och tzatziki. Och till efterrätt hade givetvis williams gudmor Lollo gjort tårtor och självfallet också en helt egen mini tårta till William. Och ni som känner det matvraket kan ju tänka er hur lycklig han blev över det, han var helt i extas :)
Han fick många fina presenter men mest pengar som vi (läs jag) hade önskat. Han har kläder och leksaker så det räcker och blir över, får snart skaffa större hem annars.

Nu ska jag hålla kväll, ska bli såå skönt!

Köss till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0