Effektiv dag!

Kan man lugnt säga att jag har haft.
Ålen hämtade William 10 imorse och sedan dess har jag rensat mina och W's kläder, hans leksaker, skruvat ihop möbler till hans rum, städat ut julen, burit diverse kartonger upp och ner från källaren, dammat, dammsugit. Mitt i allt ringde Annika och ville att jag skulle följa med ner på stan och kolla lokaler till hennes nagelsalong.. Det gick jag med på om hon bjöd på fika, så det blev en sådan på 261. Sen var det bara hem och fortsätta.

Just nu ligger jag raklång på soffan men ska snart ta tag i disken sen är jag klar för idag kan jag säga. Och snart får jag också hem min lilla plutt igen.. Då blir det kvällsmys med honom <3

Trevlig kväll! Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0