Ååhåhåh

Har verkligen inte varit på topp denna helgen kan jag säga. Känns som saker aldrig riktigt kan gå min väg. Jag ska alltid ställa till det för mig själv, trött på det är jag. Och ska alltid komma på det alldeles försent. Nej en riktigt jävla självransakning är verkligen på sin plats! Så är jag inne i mig själv ett tag nu så att säga så vet ni varför. Har en del att ta itu med..

Annars idag?
Har hängt lite med Felicia, Lollo och Hanna i omgångar under dagen. Först här hemma med nybakta scones till frukost/lunch/middag då en sådan är det enda jag har ätit idag kom jag på, men mat är inte det lättaste att få i sig när man inte mår helt hundra :( sen nu ikväll hängde vi lite hemma hos Felicia innan det var dags för mig och William att gå hem och natta honom. Nu ska jag väl bara glo tv.

Sjukt positivt inlägg, sorry!

Köss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0