2013

Då var det ett nytt år, som tiden springer iväg alltså.

Min nyår
Lollo bjöd mig, Felicia, Ida och Cornelia på god mat, sen "lekte" vi lite och drack god dricka. Vid strax innan 22 begav vi oss till beji, Efter en timme drygt där så skulle vi kolla in festen i wormos klubbstuga. Det var ju inte mycket att hurra för, haha. Så lika snabbt som vi kom dit begav vi oss därifrån. Ner till stan för att fira tolvslaget på tycho och därefter blev det dans hela kvällen på tages, nog aldrig dansat så mycket när jag har varit på tages innan. lär väl märka att jag har träningsvärk sen. Mycket bra slut på 2012 och en perfekt början på 2013! :)

Fick hem w för drygt en timme sedan, här hinner man inte vara bakis inte, haha. Som tur är ska vi vila lite nu. Sen kommer Lollo med cheesecaken från igår som vi som vanligt inte orkade äta då. Ska bli fint!

Köss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0