1 år senare

Som ni flesta vet så har jag vägt lite mer.. För ett år sedan typ på dagen om några timmar födde jag William. Då vägde jag 40 kg mer än idag. Är jävligt glad för att jag har lyckats gå ner så mycket och kan inte fatta att jag var så stor, usch! Men aldrig mer. Har dock sisådär 6-8 kg kvar tills jag förhoppningsvis kommer vara nöjd. Och då tänkte jag faktiskt bjuda mig själv på två eller tre tatueringar. Har två nu och dom har jag haft sen jag var 15, alltså i 9 år. Så känner att det är dags och har varit så sugen på det den senare tiden.

Vill ha:
Ett kors - på sidan underarmen
En fjäder - revben eller någonstans på underarmen
William - var som helst :)

Lite kvällstankar, enjoy!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Du har varit så duktig och du är så himla fin min lilla dotter:)

2013-01-07 @ 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0