Tvättelitvätt

Har jag börjat min morgon med. William är såå duktig, sätter han på en stol i tvättstugan och där sitter han fint och tittar på när mamma tvättar. Nog inte många 1 åringar som hade gjort det, men min gör (måste få skryta lite ibland) :)
Ska låna morfars bil idag till imorgon. Så vår kväll ska spenderas ute i asmundtorp med fredagsmys. Pizza står på menyn, skönt att slippa laga lyxmiddag ibland.. tänkte dock göra efterrätt, sjukt sugen på gino (frukt med vitchoklad på i ugn) också självklart vaniljglass till det. Men får se. Blir kanske ett dop i utomhus jacuzzin också, inte helt fel! ;)

Nu ska jag tvätta vidare, trevlig fredag om vi inte hörs, köss!

Bild på William imorse, not a big fan of the blixt! ;)


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha. "DOP i utomhus jacuzzin" ja visst!

2013-02-08 @ 09:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0