En ledig dag

Ja dom börjar bli få, men igår var jag helt ledig. Så dagen spenderades med att umgås med den finaste i världen. Först kom Gittan hit med bullar till frukost och presenter till William, kläder och leksaker till sandlådan.

Vid 13 var det dags att gå till öppna förskolan, som alla våra barn älskar det stället. Härjar runder som aldrig förr. Efter det gick jag och Sabina en runda istan och tog givetvis en fika på 261 :)

På kvällen fick vi sällskap av världens bästa Lollo.

Idag ska jag jobba, 16-20 kopparängens servicehus. Åh vad jag önskade att jag hade bil, så långt att cykla!!! Speciellt på kvällen, drygt, räligt och kallt! :(

Köss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0