Godmorgon alldeles för tidigt

Vet inte vad det är med William men han har börjat vakna waaaay to early! idag var det strax efter 5.30. Så här ligger vi i min säng, han har redan fått välling, ny blöja och tittar på teletubbies, så han är iaf nöjd med tillvaron ;)

Igår var en bra dag :) !!
Blev pw hem till Sabina, frukost och lek. Sen pw hem igen. William sov och jag slappade, sen åkte vi och storhandlade och hem och lagade middag. Bjöd Hampus som nu har ff hemma då mamma har åkt på semester igår. Färsbiffar med soltorkade tomater och basilika stod på menyn :)
Sen på kvällen var jag på Sturup och hämtade hem pappa och company som hade varit i serbien, inget dåligt ställe.

Idag,
Ska upp från sängen om en stund för att sätta på kaffe. Sen blir det en pw. Ikväll jobbar jag, fast börjar inte förrän 15.45, helt okej.

Kössa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0