En ledig dag

Hade jag igår efter att ha jobbat hela helgen plus måndag, tisdag och onsdag. Så det var välbehövligt.

William ville dock gå upp redan kvart över 5 så då blev det morgonmys inne i min säng till teletubbies. Sen hann jag skura köket innan vi begav oss till häljarp för bullfrukost hemma hos My och Alexander, vi var där redan 8.30. pågarna var glada att se varandra, dom hoppade i soffan, sprang och jagade varandra, dansade och höll varandra i händerna. Sen åkte vi till center syd, när vi kom fram sov dom små och under hela tiden så vi fick shoppa i fred, rätt så skönt. Blev ett par skor till William och en fin tröja till mig. Efter ett par timmar där lämnade vi av dom och åkte hem till mamma en stund, sen hann jag med tvätt, dammsugning, middag och en runda nere istan och kolla på hästarna.

Summering, man hinner med vääääldigt mycket när man är ledig om man går upp vid 5-6 tiden ;)

Idag jobbar jag sen är jag ledig ända frn tills tisdag kväll, woho!

Hörs köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0