Byte utav dagis

Idag är vi lediga från jobb och dagis.
William hade sin sista dag igår på sitt första dagis, kändes lite sorgligt. Onsdag nästa vecka börjar han på jörgensgården, och det känns jätte bra. Min mamma har jobbat där i sina yngre dagar, Min älskade mormor har jobbat där, jag gick där i 0:an och hade henne som förskolelärare och mina brödrar gick där på dagis. Så har många fina minnen från det stället och nu är det dags för min fina lilla son att skaffa sig sina.

Idag ska vi ut på en powerwalk, gjorde vi i måndags och tisdags också. När hösten börjar komma (vilket den har gjort nu) så vill jag alltid ut och röra på mig. Idag ska vi få sällskap utav Sabina och Milo och sen hem till dom och äta frukost o leka. :)

Jobbar hela helgen sen. Och igår fick jag frågan utav chefen om jag ville stanna där ytterligare 3 månader, dom var sååå nöjda med mig, då blir man glad! Det ville jag mer än gärna då jag älskar det stället :) så nu slipper jag bemanningen i åtminstone 3,5 månader till, woho 👍

Lite kaffe nu så man vaknar och kan gå på toa.

Ha en trevlig torsdag, köss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0