Mitt hjärta gråter

Har lämnat w på dagis. Idag ska han vara där mellan 8 och 14. Detta var första gången som jag lämnade honom direkt i dörren. Åh kändes inte alla bra, han skrek som tusan. Men även idag stod jag och lyssnade utanför dörren och han blir snabbt lugn igen vilket känns väldigt skönt för denna mamma. Idag är jag hemma för måste vara beredd att hämta honom om han skulle vara otröstlig. Känns väldigt konstig att vara hemma utan honom men man får göra sånt som är lite svårt att göra när han är hemma. Idag håller jag på att sortera alla hans kläder som ska säljas på Asmundtorps loppis nästa helg. My kommer snart och hjälper mig att sätta pris på allt :)

Ha en bra torsdag, köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0