Min onsdag

Började med några ärenden med mamma 10 imorses. Vi handlade med oss bullar hem (sällan?) åt dock bara en, måste hålla igen! Befinner mig i Grekland om mindre än 2 månader och vill helst kunna ha en bikini på mig!!!
När w hade vilat gick vi ner till BVC för att William skulle få 1,5 års vaccinet redan nu då det kan vara rätt bra att ha när man ska utomlands. Efter det gick vi till eh och köpte med oss kaffe och sen spenderade vi hela vår eftermiddag på leket i teaterparken. Williams polare Milo och Alexander kom också tillsammans med sina fina mammor.

Resten utav denna onsdag har spenderas här hemma med det vanliga, dammsugning, tvätt, matlagning, diskning, lek, bus m.m.

Nu ligger jag på soffan och drömmer om att vinna pengar i miljonjakten.

Köss!

Sms med mamma precis, haha!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Tur att jag smsa. Så slapp du fundera på det;) puss

2013-04-03 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0