Färdig kalasat

Nu har jag lagt mig i soffan efter en fartfylld dag. När jag kom till Ekeby fick jag i uppdrag att dekorera smörgåstårtan, den blev rätt så fin om jag får säga det själv :) pappa blev glatt överraskad när han kom hem och vi hade en trevlig kväll.

Nu ska jag kolla på kärlek över Atlanten som har premiär idag. Älskar väl sådana program! Sen imorgon blir det förhoppningsvis jobb men hursomhelst så lämnar jag w på dagis vid 7, åh så tidigt jag måste cykla hemifrån bara för att jag har en dagisplats på andra sidan stan!!!!

Godnatt puss köss


Kommentarer
Postat av: Läsare

Vart går William på dagis?

2013-04-19 @ 21:02:12
Postat av: Fia

På bronsängen där ute vid gullstrand

2013-04-23 @ 15:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0