Effektiv minst sagt

Var på dagis vid 8, jag stannade med William där i en timme. Såklart blev han mega ledsen när jag gick. Stod utanför dörren och lyssnade och det lät som att han snabbt blev glad igen, skönt! Cyklade ner till citygross och handlade storpack välling, blöjor och mat. Min cykel såg ut som en packåsna haha. Väl hemma så städade jag undan, dammsugade, torkade golv och nu har jag precis ätit frukost bestående av två knäckemackor med keso. Kl 12 ska jag hämta min lille plutt igen och hoppas att han blir glad :)

Sen ska han hem och sova och jag tänkte laga mat. Börjat nämligen jobba kl 16 ikväll till 22, asmundtorp/häljarps hemvård. Älskar att vara där och framförallt att få köra bil istället för att frysa på en cykel :)

Ha en bra onsdag gott folk!
Köss

W med sin välling imorse, såg så mysigt ut tills blixten kom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0