Äntligen

I vanlig ordning så har inte blogg appen fungerat, men nu så.

Kan berätta för er lite kort hur min helg såg ut, för det vill ni väl hemskt gärna veta? :)

Fredag, efter jobb så körde jag och mamma ut till asmundtorp för att lämna av saker som skulle säljas på deras barnloppis. Sen tog mamma med w hem för jag skulle jobba dag på lördagen. Så kvällen spenderade på tycho med ålen. Vi åt en riktigt fin middag, oxfilé och hjortfile. Sen gick vi till hemmakväll och hyrde en film och givetvis lite godis till det :)

Lördag, jobbade och sen kom My och hämtade mig för att spendera dagen ute hos henne med sol, våra underbars pågar och grillning :)

Söndag, spenderades ute i asmundtorp med solande även denna dag. Sen gick vi bort till loppisen för att hämta pengar och dom grejorna som inte hade blivit sålt. Hade tyvärr bara sålt saker för knappt 600 kr.. Var en dålig loppis i allmänhet med dålig storleks fördelning och så, så lär inte sälja där igen. På kvällen gjorde vi riktigt goda grillspett som vi då såklart grillade.

Mycket trevlig helg men så är det väl alltid när solen är framme.

Idag har jag varit hos frissan var bara ett år sen sist, haha. Så har klippt ca 7 cm och tycker nu själv att mitt hår är jätte kort :( men det behövdes verkligen. Samt färgat. Sen har jag hängt istan med My och mamma. Fikat och shoppat :)

Köss på er

William älskar att sola, eller? ;)

https://cdn3.cdnme.se/1040369/7-3/pic_51769140e087c31dac571020.jpg">https://cdn2.cdnme.se/1040369/7-3/pic_51769140e087c31dac571020.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/1040369/7-3/pic_51769167ddf2b3728e7cdce0.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0