På tiden?

Som vanligt har det varit problem med appen, verkar som den äntligen fungerar igen men ska väl inte hoppas på för mycket..

Det har ju hänt en del sedan sist jag bloggade. Numera bor jag och William i en fin trea vid posten, här trivs vi som fisken i vattnet! Bott här i em vecka drygt men känner mig redan mer hemma än vad jag har gjort på de typ tusen andra ställena jag bott på sen jag flyttade hemifrån för 4,5 år sedan, haha.

Just nu håller jag kväll med yesman på tvn. Tänk om man skulle leva så, säga ja till allt dvs. Kanske skulle varit en ide att prova det en dag?

Hoppas ALLA mina läsare hittar tillbaka;)

Köss!!!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Det var ju på tiden;). Skönt att ni trivs. Måste vara skönt att äntligen få lugn och ro:). Puss på er

2012-09-10 @ 08:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0