Öppna förskolan

Igår var jag och My på öppna förskolan på BVC för första gången, vi har sagt tusen ggr att vi ska gå men det har aldrig blivit av.. Men nu så. Det var trevligt och lär säkert hända fler gånger.

Efter det passade lina William så jag kunde köra till Lund och lämna min bil,så nu är jag billös, ska nog går bra. Sen cabbade jag hem med Micke, riktigt skönt i höst solen :)

När jag hämtade William så fick det bli en powerwalk hem.. Back on track! ;)

Idag har min lilla påg blivit förkyld, misstänker att hans bästis Alexander har smittat honom ;) så idag har vi haft mormor här som passade William så jag kunde gå ut och motionera. Nu får jag hålla mig hemma resten utav dagen, skönt faktiskt!

Köss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0