Jag blir galen!

Sen vi flyttade hit har William sovit en skiten hel natt utan att vakna. Men den gångna veckan har varit katastrof. Han vaknar hur många gånger som helst till sist så tar jag in honom i min säng och han får oftast ha välling för han vägrar att somna om. Och inatt tror jag han var vaken mellan 02.30 och 05.30, sen vaknade han 8. Går snart in i väggen (bokstavligt talat) så väck jag är. Ikväll står det jobb på schemat, jo tjena! William ska vara hos sin pappa, jag hoppas innerligt att han kan sova där så jag får en natts sammanhängande sömn, det hade varit fint!!!

Skulle bara klaga lite, kommer annat sen.

:s


Kommentarer
Postat av: Olivia

Man får klaga :-) du är grym och klarar att vara ensamstående strålande!!

2012-09-24 @ 21:20:12
Postat av: Fia

Tack Olivia, va kär du är =)

2012-09-25 @ 22:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0