Helgen som gick..

Hej, nu vet jag att ni alla är sååå intresserade utav att höra hur min helg har varit, visst? ;)

Let's go!

Fredag, kvällen spenderades hemma hos Jennie med mina tjejer (och min lilla kille) till sist var det bara jag, My, Erika och Jennie kvar och man kan väl säga art vi alla fyra höll dagisnivå.. Vi spelade kort och var allmänt tramsiga och övertrötta! Jag och William traskade hem 01.30 på natten och somnade gott.

Lördag, William fick spendera sin lördagskväll och natt hos mormor så hans mamma fick vara barnledig :) Challe och Carro (aka seg och segare) spenderade sin kväll hos mig, med vin och drinkar! Sen blev det tycho & Tages på det, fint!!!

Söndag, fick tillbaka min älskade påg! Och efter två veckors lyckad bantning så var det dags att synda i form utav lyxbakismiddag tillsammans med Lollo och Felicia bestående utav ryggbiff, potatisgratäng, chilibea och fetaostsallad!!! Inte dåligt det.

Kössis!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1040369/images/2012/pic_50584636ddf2b37c980000df.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0