Godmorgon

Ja ni var ju många som hittade hit igår, kan nog tänka mig varför.. Jag tycker också det är roligt att snoka i andras beskymmer. Den lilla incidenten på Facebook tänker jag inte säga mer om än att dom som betyder något för mig vet sanningen och är det någon annan som är intresserad utav den så får ni helt enkelt höra av er. Tro mig det har kliat i mina fingrar hela veckan, men jag tänker inte skriva ut saker på nätet, även om det jag isåfall hade tänkt skriva var sanningen tillskillnad från det som skrevs om mig. Så nog om det!

:)

Annars, William har varit apita (ni får själva komma fram till va det e för förkortning) gör ni det så kommentera ;) han har iaf varit det inatt. Han sover på sitt eget rum numera och har vaknat titt som tätt inatt, fick till och med ge han välling för han vägrade att somna om. Så idag är jag trött! Men det har man vant sig vid nu så ska nog bli en bra dag ändå, solen skiner ju och 22 grader har lovats! :)

Håller för tillfället på att banta, 1 vecka än så länge och den har gått jävligt bra så nu hoppas vi på fler sådana. Men det ska inte vara några problem så som det känns.

Nej, nu får vi ta tag i dagen..
Köss på er!


Kommentarer
Postat av: Emmacarolin

A pain in the ass? :P Känns hemskt att skriva det om det nu är fel. Haha!

2012-09-10 @ 22:26:19
URL: http://emmacarolin.blogg.se
Postat av: Fia

Hahaha! Helt rätt!!! :)

2012-09-12 @ 20:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0