Gått och blivit med cykel..

Idag kom kära carro med nyttiga bullar till frukost, goott! Sen helt plötsligt bestämde jag mig för att jag ska göra mig av med min bil, använder knappt den längre, kostar bara och jobbigt att hitta parkering och behöva flytta den hela jävla tiden! Så hittade en fin cykel på blocket här i Landskrona, så nu blir det promenader och cyklelturer istället., haft körkort och bil i snart 6 år så en STOR förändring i mitt liv ska ni veta! Nu ska jag bara införskaffa en barnsits till bajsmannen ;)

Här har ni skönheten:


Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilken skönhet. Då lär ni passa bra ihop;)

2012-09-12 @ 18:01:12
Postat av: Fia

Hahaha! Tack ;)

2012-09-12 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0