Friday

Godkväll gott folk!

Har precis placerat min kropp i sängen. Min dag har typ sett ut såhär, började med att mamma och morfar var här hemma. Vi satte upp krokar i hallen så jag äntligen kan hänga mina jackor, nu fattas det bara lampa, tavlor och korgar sen är den klar.. Och i sovrummet fick jag upp lite tavlor.

Sen mötte jag och w upp My och a för lite kollande istan och kaffe på 261 där även Hanna, lina och Björn joinade.

Kvällen har spenderats hemma hos my med våra pågar och jennie. Vi åt en god middag och när ungarna hade somnat spöade jag dom båda i diverse kortspel, sällan? Nej! ;)

Imorgon är det dags för mig att vara williamfri igen. :( så då blir det middag och ett å annat glas vin här hemma med hans gudmor (Lollo) ser jag framemot. Nej nu får jag nog passa på att sova, man vet ju aldrig när på natten William får för sig att vakna.. Suck.

Godnatt och köss :)

Jennie har sångstund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0