Priset

Till världens sämsta bloggerska går till... mig :(

Skit i det.
Kan berätta lite snabbt om min lördag.
Hanna hade fyllt 25 och detta skulle givetvis firas genom fest på 261. Där bjöds det på champagne, buffé som hette duga, efterrätt, öl, vin och drinkar. Vi var indelade i färger/lag jag var rosa och vi vann såklart alla lekar utom en ;) en mycket rolig kväll som avslutades med Alexandra på Tages. Sen sov hon hos mig och vi åt potatismos och kollade despan, fint!

Min vecka än så länge.
Har umgåtts en del med Alexandra och lilla mickey. Får passa på nu när dom är hemma. Igår blev det matlagning och mys här hemma. I måndags var vi alla på BVC, sen lunch på 261 och efter det var det babykaos här hemma!

Köss så länge


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja du är inte en flitig bloggerska i allafall;)

2012-11-15 @ 08:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0