Min helg

Då var det dags för ett "min helg" inlägg

Fredag, kvällen spenderade vi hemma hos Jennie med henne, My och a. Vi åt Tacos, sen skulle vi egentligen kolla film men efter pågarna hade somnat så satt vi och kollade gamla bilder till cirka 00.00 :)

Lördag, på dagen hände inte allt för mycket förutom att jag var ute på två promenader med vagnen. Sen på kvällen var det myskväll med lite vin i min mysiga lägenhet :)

Söndag, idag då ja, än så länge har jag varit på Rhodos och ätit kebabsallad med My och alexander. Det satt jävligt fint med tanke på att jag bara åt två knäckemackor igår, glömde helt bort att äta! Senare kommer Felicia och förgyller min kväll :)

Så det va det.

(detta skulle publiceras i söndags, men som vanligt klabbade appen) ååh!)

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0