Igen

Förlåt ännu en gång..
Mitt liv har varit lite upp och ner den senaste tiden minst sagt. Sen hjälper det ju knappast att William snart har varit sjuk i 3 veckor, vilket betyder att han har sovit hos mig i min säng lika länge. Så min sömn är helt fucked up, rent ut sagt. I helgen hade han 39,5 i temp. fast att jag droga honom med Alvedon var fjärde timme. Så vår helg spenderades hemma, gick typ inte utanför dörren. Så nu hoppas jag innerligt att min plutt blir frisk snart, både för hans och hans mammas skull!

Tråkigt inlägg, men bättre än ingenting kanske? ;)

Om en timme kommer mamma med frukost, ska bli gott. Sen får vi se vad dagen bjuder på, är sjukt sugen på att julpynta :)

Köss till er


Kommentarer
Postat av: Sussi

Och pyntat o fint blev det:)

2012-11-27 @ 20:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0