en ny vecka

tiden springer ju iväg, redan måndag igen.
igår blev ju min lilla plutt 10 veckor, samtidigt som det känns som att tiden har gått fort så känns det som att man har haft han i sitt liv alltid.
idag är det föräldrargrupp igen som de senaste måndagarna. sen ska vi umgås med lina (kanske fler?) och jag ska laga mega fettig köttfärsgratäng till middag, se om jag lyckas bättre idag än igår, haha.
har ringt och beställt klipp och färg tid idag (kryss i taket) inte klippt mig sedan november 2010, det ni! illa illa! men nästa tisdag smäller det, mitt hår kommer kännas helt kort..
vill typ se ut såhär:
tror ni dom kan fixa det? :p
hade ju varit rätt så nice
nu ska jag bädda sängen så ålen inte gnäller på mig, han tror ju att det är en dans på rosor att vara mammaledig/hemmafru, puh! det är ju förstås en dans att få vara med min bebis <3
kössisarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0