Världens bästa flickvän?

Ja det var jag i fredags om jag får säga det själv
Ålens 30årsdag
Hämtade upp ålen hos tandläkaren vid 12, han trodde vi skulle hem men icke. Bilen styrde mot holkens hemtrakter Ystad för att spendera ett dygn på spa vid havet. Väl där åt vi i spacafet i väntan på rummet, 145 spänn för en räkmacka, lagom pris? Sen fick vi rummet som var SÅ fint och mysigt med havsutsikt :) sen var det dags för massage och en massa mys i poolerna både ute och inne. Sen gick vi upp till rummet för att göra vid oss, dricka skumpa, spela kasta gris och ålen fick nya kläder kvällen till ära. Sen var det tre rätters som stod på menyn, sjukt gott och till det avnjöts en och annan dyr öl. Efter maten blev det musikquiz och på vägen hem hittade vi ett pingisbord, så jag spöade ålen innan det ( nej jag lät faktiskt honom vinna, trots allt hans födelsedag;) innan vi gick och la oss fick han en iPad också, rätt så najs. Nästa dag vaknade vi till strålande sol, havet och en enorm frukostbuffe! Summering; helt jävla underbart, rekommenderas starkt! Tips, smuggla med er egen dricka ;)

Köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0