Skit

Jäävla blogg.se app! Den fungerar inte och har inte gjort på länge, så nu bloggar jag från deras hemsida.. Kan inte lägga upp bilder, så störigt!!! Strunt i det.

Sitter just nu i soffan och inväntar en besiktningsman som ska kolla lägenheten. Tror jag har glömt berätta för er att vi har fått en ny lägenhet, en trea. Ska bli skönt att få ett rum till William, åh vad det ska inredas i hela lägenheten. Har gjort en låång inköpslista på Ikea kan ni tro. Hittat en fin tapet till sovrummet m.m. Tänkte visa er men kan som sagt inte lägga upp några bilder! Lägenhet som vi ska flytta till är helt ok, inte nyrenoverad som vi har idag, men där är nytt golv i alla rum.. Sen resten ska vi se till att fixa så att lägenheten blir personlig och snygg! Åh längtar. Vi får den i slutet av augusti och ska lämna denna den förste augusti, alltså är vi hemlösa i nästan en månad.. Men som tur är har vi stugan på gråen och min familj i Ekeby att bo hos, ska bli intressant det.

Efter besiktningen blir det en tur istan med lina min bitterfitta ska fixà tröjor årets kubbtävling, som vi förövrigt ska vinna ;) 
 
Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0