Resten utav helgen

Lördag, efter frukostbuffe och sovmorgon begav vi oss back to LA. I väntan på att mamma skulle komma med w gick vi en runda istan. Och sen fick jag tillbaka min son! Det var dags för kusin Hugos dop som ägde rum i borstahusen och efter det bjöds det på pastasallad och efterrätt. På kvällen kom Felicia hem till oss, hon och jag kollade film och hade det mysigt som vanligt.

Söndag, ålens mamma, mormor, Danne och amsan kom på födelsedagsmiddag och bingo. Ingen dålig present han fick av dansans plus hugo: Xbox 360 plus kinect!!!

Veckan so far, mest varit hemma då min lille påg är mega förkyld. Igårkväll hade han hög feber också :( men tror och hoppas att han är på bättringsvägen, än så länge idag har han typ bara sovit. Mammas älskade barn, det gör så ont i mig :(

Hörs! Köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0